Contest Gadget Impian Anjuran Denaihati.com

Alhamdulillah, saya terpilih sebagai peserta untuk contest Gadget Impian yang dianjurkan oleh Denaihati. setelah membaca tugasan yang diberi, saya terfikir untuk memeriahkan sahaja contest ini disamping support bloggers yang lain untuk menang contest ini. kenapa saya kata begitu, sebabnya saya ni bukan blogger yang aktif apatah lagi dikenali ramai.

walaubagaimanapun, saya berusaha untuk support bloggers Melayu dan juga Islam untuk terus maju dalam dunia blogging. besar harapan agar blog bahasa Melayu dikenali seluruh dunia.

mengenai gadget impian saya adalah Samsung Galaxy SII, seperti yang sedia maklum gadget ini memang menjadi pilihan ramai. apatah lagi aplikasi yang canggih serta memudahkan kita online,blogging dimana aje.

tapi harapan saya untuk dapat dalam contest ini cuma 1persen aje..hehe. saya cuba support peserta lain..insyaallah...

“Contest Gadget Impian anjuran Denaihati.com ditaja bersama oleh Eizil.com, Anarm.net, eQurban.com, Silver Asia Sdn Bhd, Kedai Kak Siti dan Serverfreak

ainun m

Seorang blogger part time yang mempunyai minat menulis sebagai perkongsian bersama. Semoga tulisan ini bermanfaat untuk ramai orang ^__^

38 comments:

SYaMiLa said...

sama2 kita meriahkan contest...

JebengOtai said...

Gudluck :)

Dah Like..dah Tweet..dah Google+..hehe

ainun said...

syamila n jebengotai...good luck juga =)

Pacifista said...

support kat sini :) jemput support saya jugak :D
http://pacifista.my/2011/11/contest-gadget-impian-like-1-tweet-tolonglah/

puanbee said...

salam akk dah like n tweet , tp button G+ tu error sikit lah

Denaihati said...

Sekali lagi jutaan terima kasih diucapkan kerana berjaya menjadi peserta Contest Gadget Impian peringkat 1 dan semoga berjaya. berusaha, berdoa dan bertawakal kepada Allah s.w.t. insyaAllah.

Sentiasalah melawat Denaihati untuk mengetahui update terkini contest dari masa kesemasa.

ainun said...

#puanbee

terima kasih kerana melawat...dan juga support walau saya tak mengharap menang

puanbee said...

haha tak pe mana tahu tercalon juga , rezeki kita tk tahu ..

Lin Azlina said...

cuba jer ainun...saya pun peserta jugak...good luck yer

ainun said...

#Lin

hehe..tenkiu kerana singgah sini...
saya cuba memeriahkan shj...

Zie Fauzi said...

salam ,Ainun... sedih je akak baca ayat Ainun kat atas tu...huhuhu..Apa pun good luck ye, bukan setakat untuk contst ni good luck juga untuk mencari pembaca2 baru blog Ainun ni.. sebab dgn contest ni Ainun boleh promote blog Ainun.. salah sorg pembaca baru blog Ainun Kak Zie la yer...

ainun said...

#kak Zie Fauzi

sedih ke kak? hahaha...ayat jer tu. orangnya ok..saya pon tak tahu kenapa saya bersemangat tuk contest denaihati kali ni..

insyaallah saya turut bagi support kat beberapa blogger antaranya puanbee,ziefauzi,linazlina,eriqazz, dan byk lg...semuanya dah di bookmark..insyaallah next week saya bagi support lebih..minggu ni agak busy...

anyway, good luck everyone..harapnya nanti semua saya support ni bole masuk akhir

sensasi2020.blogspot.com said...

10 U, kerna komen kat blog saya, smoga anda dpt apa yg diidamkan di contest Denaihati ni.

Sya Isya said...

S2 ni pun menarik juga. ramai nak S2 ni. Sya dah tekan semua, support Sya juga, eh. :D

http://syaisya.com/2011/11/samsung-galaxy-note-vs-samsung-galaxy-tab-10-1-gadget-impian.html

ariff said...

good luck!

Ummi Hanie said...

salam ainun ...

baru jengah cni prtama kali ..

ainun pun join contest ni yer ... gudluck ;)

ainun said...

#sya #ariff #ummi hanie

terima kasih kerana melawat =)

Areliff said...

hye datang dari contest denaihati...
jemput2 datang, komen2, and like2 sini ye :) |DenaiHati Impian Menjadi Kenyataan|

puanbee said...

salam cik ainun , akk singgah hari ni sibuk bebenor .. tak sempat nk godek2 blog , nasib dah schedule

Ariff Shah said...

thanks kerana sudi singgah. harap dapat masuk top10

puanbee said...

akk singgah sni pula

Bumilangkawi said...

Gud luck ya.. :)

Belanja sy Like @ Bumilangkawi Homestay

SYaMiLa said...

semoga berjaya...impian anda pasti akan jadi kenyataan..teruskan usaha yea...

Affan said...

Aik, takde button G+ ke? Baru ingat nak tlg. hehe. Good luck

n@n@ said...

dh like fb, rt, g+ and komen

gud luck

http://yuslianayusof.blogspot.com/2011/11/contest-gadjet-impian-by-denaihati_19.html

kimmie said...

good luck Ainun, sy tolong LIKE dan tweet.

Zie Fauzi said...

terima kasih yer sebab beri sokongan dalam blog akak... tenkiu sgt2 tau

muhammad fakhruddin said...

Semoga berjaya ya, saya tak sempat join.

cikgu Naman said...

kenapa xjumpa ye button tweet, like, dan +1 tu? good luck!!

http://naman0807.blogspot.com/2011/11/gadjet-impian-yang-diimpikan.html

Fathiah Jasni said...

xde button +1 ea?
pape pon.. gud luck~
glad to help you :)

http://de-efjay.blogspot.com/2011/11/kenapa-samsung-galaxy-s2.html

cikpuanhady said...

mai sini..

cikpuanhady said...

dah klik-klik apa yg patut..

cikpuanhady said...

good luck tau..

SYaMiLa said...

selamat berjaya yea.... ;-)

Lin Azlina said...

dtg bagi skongan lagi :)

kakyong said...

datang memberi sokongan di hari terakhir...

jom, sempat lagi support kakyong juga
http://www.kakyong.com/2011/11/gadget-impian-kakyongdotcom.html

Azwan ZeT said...

Selamat berjaya................

CIK TOM said...

good luck!

 

Copyright @ 2014 ain mataku.